ŞANLIURFA İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

2018-2 Engelli Personel Atamaları Duyurusu

2018-2 Engelli Personel Atamaları Duyurusu

İlimize yerleştirildiği halde başka ilde görev yapmak isteyen engelli (aday) personelin göreve başlatılmadan  bir defaya mahsus olmak üzere iller arası veya il içi yer değişiklikleri yapılabilmektedir. Bu değişiklik için ilimize atanıp dilekçe alınanlar gitmek istedikleri Milli Eğitim Müdürlüklerine evrak teslimi yapacaklardır. (Dilekçe örneği aşağıya eklenmiştir.)

İlimize atanmış ve İl/İlçelerimizde kalmak isteyen adaylar veya farklı İl Milli Eğitim Müdürlüklerine atanmış olmalarına rağmen Şanlıurfa İl Milli Eğitim Müdürlüğünde göreve başlamak isteyerek atandıkları İl´e dilekçe verenler ise evrak teslimini Şanlıurfa İl Milli Eğitim Müdürlüğü Personel Atama Şubesine zamanında teslim edeceklerdir.

Engelli Kamu Personel Seçme Sınavı ve Engellilerin Devlet Memurluğuna Alınmaları Hakkında Yönetmeliğin 14. Maddesinin üçüncü fıkrasında  istenilen belgeleri süresi içerisinde getirmeyen adayların atamaları yapılmaz hükmü gereği atamaları iptal edilecektir. Gerçeğe aykırı belge verdiği veya beyanda  bulunduğu  tespit  edilenlerin atamaları yapılmaz, atamaları yapılmış ise iptal edilir, bu kişiler  hakkında 26/09/2004 tarihli ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanunu hükümleri uygulanır.

‘’Gerçeğe aykırı belge verdikleri veya beyanda bulundukları tespit edilen adaylar hakkında yapılacak işlemler, atama başvuru formunda kamu kurum ve kuruluşları tarafından yazılı olarak belirtilir."hükmü yer almaktadır. Bu hükümler gereği yanlış, yanıltıcı, gerçeğe aykırı beyanda bulunanlar ile atama için öngörülen koşulları taşımayan veya aşağıda sayılan belgeleri  en geç 25/01/2019 tarihi mesai bitimine kadar Şanlıurfa İl Milli Eğitim Müdürlüğü Personel Atama Şubesine teslim etmeyen adayların atamaları yapılmayacaktır.

Başvuru için istenilen belgeler;

1-      Engelli Personel Atama Başvuru Formu

2-      Diploma aslı ve fotokopisi

3-      Kimlik Fotokopisi

4-      Sabıka Kaydı.

5-      Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu (2 Adet Doldurulacaktır)

6-      3 adet vesikalık fotoğraf

7-      Engelli Sağlık Raporları

8-      Mal bildirimi

9-      2018/2-EKPSS/ÖSYM Yerleştirme Sonuç  Belgesi.

10   Kamu kurum ve kuruluşlarında hâlen aday ya da aslî devlet memuru olarak çalışmakta olanlardan; başka hizmet sınıfı kapsamındaki kadrolar ile bulundukları kadrolardan farklı olmak  kaydıyla yerleştirilenlerin görev yaptıkları kurumlarca onaylanmış muvafakat belgesi.

11      Gerekli hallerde, 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun değişik 40’ıncı maddesi gereğince kazai rüşt kararı.

 

Ataması yapılan tüm personellerimize hayırlı olmasını temenni eder, yeni görev yerlerinde başarılar dileriz.

 

Şerafettin TURAN

İl Milli Eğitim Müdürü

 

 

MAL BİLDİRİM FORMU İÇİN TIKLAYINIZ

/meb_iys_dosyalar/2018_12/31103427_GYvenlik_SoruYturmasY_Formu_Yeni.docx(BİLGİSAYAR ORTAMINDA DOLDURULARAK ÇIKTI ALINACAKTIR.)

/meb_iys_dosyalar/2018_12/31103643_DilekYe.docx

/meb_iys_dosyalar/2018_12/31103543_EK-4_ATAMA_BAYVURU_FORMU.pdf

Ertuğrulgazi Mahallesi Osmangazi Caddesi No 14 Haliliye / Şanlıurfa - 0 (414) 280 63 00 / 0 (414) 280 63 23

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.