ŞANLIURFA İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

DEVLET MEMURLARININ SINAVSIZ UNVAN DEĞİŞİKLİĞİ HAKKINDA ÖNEMLİ DUYURU

DEVLET MEMURLARININ SINAVSIZ UNVAN DEĞİŞİKLİĞİ HAKKINDA ÖNEMLİ DUYURU


 İlgi: a) 31 Ocak 2022 Tarihte yayımlanmış olan, Şanlıurfa Valiliği İl Milli Eğitim Müdürlüğünün  Devlet Memurlarının Sınavsız Unvan Değişikliği Kılavuzu
        b) Cumhurbaşkanlığının 30 Haziran 2021 tarihli ve 31527 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Tasarruf Tedbirleri konulu Genelgesi

    İlgi (a) kılavuzumuzun "Başvuru İşlemleri" başlığının 7. Maddesinde "Münhal kadrolarda;
a) 3 ve 4'üncü derecelere; 657 Sayılı Devlet Memurları Kanununun 68'inci maddesinin (b) fıkrasında belirtilen hizmet şartlarını taşıyanlardan veya maaş müktesebi bu derecelere gelenlere, atamalarının yapılacağı" belirtilmişti.
    Ancak ilgili (b) Genelgede; "14/7/1965 tarihli ve 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 68 inci maddesinin (B) bendine göre yapılacak atamalar sadece yönetici kadroları (şef dahil) ile sınırlı tutulacak, yönetici kadrolar dışındaki kadrolara anılan bent çerçevesinde atama yapılmayacaktır" denildiğinden, ilgili(b) Genelge kapsamında yapılacak atamalarda 657 Sayılı Devlet Memurları Kanununun 68'inci maddesi uygulanamayacaktır.
    Bu doğrultuda;

  •  657 Sayılı Devlet Memurları Kanununun 68. maddesini göz önünde bulundurularak bu doğrultuda tercihte bulunan personeller, 14-15 Şubat 2022 tarihlerinde tercih değişikliği yapabileceklerdir.
  • İlgili maddeyi göz önünde bulundurarak tercihte bulunanlar tercih değişikliğinde bulunmak istemiyorlarsa dilekçeyle başvurusunun iptal talebinde bulunabilecektir.
  • Tercih değişikliği veya başvuru iptal dilekçesini, yalnızca kılavuzda belirtilen tarihlerde başvuru yapan personeller verebilecektir.
  • Daha önce başvuruda bulunmayan personeller ise yeni başvuru yapamayacaklardır.
  • Tercih değişikliği formu veya başvuru iptal dilekçesini bildirmeyen personeller, 657 Sayılı Devlet Memurları Kanununun 68'inci maddesinin uygulanmamasını kabul etmiş sayılacaktır.
  • Tercih değişikliğinde bulunmayanlar veya başvurusunu iptal etmek istemeyenler ise herhangi bir işlem yapması gerekmemektedir. Daha önceki başvuru tercih formu dikkate alınacaktır.

    Yeni başvuru tercih formu ile iptal dilekçeleri; İlçelerde görev yapan personeller İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerine,  İl Müdürlüğünde görev yapan personeller ise İl Milli Eğitim Müdürlüğü İnsan Kaynakları ve Yönetim Hizmetleri (Personel Atama) Birimine 15 Şubat 2022 tarihi mesai bitimine kadar elden teslim etmeleri gerekmektedir.

 

 

 

 

Bilgi için;

İnsan Kaynakları ve Yönetim Hizmetleri

Personel Atama Birimi

E mail: atamapersonel63@meb.gov.tr

Tel No: 0414 280 63 38

Ertuğrulgazi Mahallesi Osmangazi Caddesi No 14 Haliliye / Şanlıurfa - 0 (414) 280 63 00 / 0 (414) 280 63 23

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.