ŞANLIURFA İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

ÖNEMLİ!!!10 Şubat 2016 Tarihinde Ataması Yapılan Öğretmenlerin Yapacakları İş Ve İşlemler

ÖNEMLİ!!!10 Şubat 2016 Tarihinde Ataması Yapılan Öğretmenlerin Yapacakları İş Ve İşlemler

 

10 Şubat 2016 Tarihinde Ataması Yapılan Öğretmenlerin Yapacakları İş Ve İşlemler

İlk Atama kapsamında atanan adaylar,  15-18 Şubat 2016 tarihleri arasında ikinci aşamada yetiştirilmek üzere, uyum eğitimini geçirecekleri il tercihinde bulunacaklardır. 19 Şubat 2016 tarihinde uyum eğitimini geçirecekleri il emrine atamaları gerçekleştirilecektir. İl emrine atamaları yapılan öğretmenlerin görev yerleri il millî eğitim müdürlüklerince 25 Şubat 2016 tarihine kadar belirlenecek ve bu belirlemelerden sonra en kısa sürede aday öğretmenler görevlerine başlayabilecektir. 25 Şubat 2016 tarihinden önce göreve başlama ve evrak teslimi yapmayacaklardır. Bununla ilgili ayrıca bilgi verilecektir.

Açıktan Yeniden Atama, Kurumlararası Yeniden Atama  Yoluyla atanan adaylar, direkt olarak 10 Şubat 2016 tarihinde atandıkları il/ilçe milli eğitim müdürlüğüne kılavuzda istenen belgelerin yanında, başvuru esnasında kendilerine verilen başvuru formuyla birlikte göreve başlama işlemlerini yaptırarak, atandıkları okulda göreve başlayacaklardır.(Kararnameler için 19 Şubat 2016 dan sonra Atanılan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünün aranması yararlı olur)

Özel öğretim kurumlarında(özel okul ve kurumlar) öğretmenlik mesleğinde adaylığı kaldırılmış olanlardan(temel eğitim, hazırlayıcı eğitim kurs ve sınavlarına katılarak başarılı olmuş ve bunu belgelendirenler) ilk atama kapsamında atanan adaylar da, atandıkları il/ilçe milli eğitim müdürlüğüne, aşağıda istenen belgeler ile 19 Şubat 2016 tarihinden sonra göreve başlama işlemlerini, atandıkları ilçe milli eğitim müdürlüklerinde yaptıracaklardır. Bu adaylar, öğretmenlik mesleğinde  adaylıkları kalktığı için, 15-18 Şubat 2016 tarihlerindeki ikinci aşamada tercihte bulunmayacaklardır. .(Kararnameler için 19 Şubat 2016 dan sonra atanılan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünün aranması yararlı olur)


Göreve başlama esnasında istenecek belgeler

İLK ATAMA
Göreve başlama esnasında istenecek belgeler:

·     Lisans diploması veya mezuniyet belgelerinin asılları(eğitim fakültesi dışındaki adaylar için varsa formasyon belgesi aslı )

·     2-8 Şubat 2016 arasında Başvuru esnasında verilen elektronik başvuru formu (Aslı)

·     Son altı ay içinde çekilmiş 2 adet vesikalık fotoğraf

·     Sağlık durumu yönünden Öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumun olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu(aslı)

·     Kimlik fotokopisi

·     Mal bildirimi (göreve başlama esnasında il/ilçe milli eğitim müdürlüğüne verilecektir)

·     Beyana göre sabıka belgesi ve askerlik durum belgesi


KURUMLAR ARASI YENİDEN ATAMA

Göreve başlama esnasında istenecek belgeler:

·        Lisans diploması veya mezuniyet belgesi aslı (varsa formasyon belgesi)

·        2-8 Şubat 2016 arasında  Başvuru esnasında verilen elektronik başvuru formu (Aslı)

·        Son altı ay içinde çekilmiş 2 adet vesikalık fotoğraf

·        Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumun olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu

·        Kimlik fotokopisi

·        Mal bildirimi (göreve başlama esnasında il/ilçe milli eğitim müdürlüğünce verilecektir)

·        Beyana göre sabıka belgesi ve askerlik durum belgesi

·        Muvaffakiyet belgesi(Ek-5B) Aslı

·        Hizmet belgesi (Aslı ve Güncel olacak)

·        Çalıştığı Kurumundan ayrılırken verilen Personel nakil bildirimi


AÇIKTAN ATAMA

Göreve başlama esnasında istenecek belgeler:

·       Lisans diploması veya mezuniyet belgesi aslı(varsa formasyon belgesi)

·        2-8 Şubat 2016 arasında Başvuru esnasında verilen elektronik başvuru formu (Aslı)

·        Son altı ay içinde çekilmiş 2 adet vesikalık fotoğraf

·         Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumun olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu

·        Kimlik fotokopisi

·        Mal bildirimi (göreve başlama esnasında il/ilçe milli eğitim müdürlüğünce verilecektir)

·        Beyana göre sabıka belgesi ve askerlik durum belgesi

·        Hizmet belgesi (aslı ve güncel olacak)

·        En son mebde çalıştığı son atama kararnamesi


MİLLİ SPORCU İLK ATAMA

Göreve başlama esnasında istenecek belgeler:

·       Lisans diploması veya mezuniyet belgesi aslı(varsa formasyon belgesi)
·       2-8 Şubat 2016 arasında Başvuru esnasında verilen elektronik başvuru formu (Aslı)
·        Olimpiyat Oyunlarına katıldığına dair Milli Sporcu Belgesi
·        Son altı ay içinde çekilmiş 2 adet vesikalık fotoğraf

·        Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumun olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu
·        Kimlik fotokopisi
·        Mal bildirimi (göreve başlama esnasında il/ilçe milli eğitim müdürlüğünce verilecektir)
·        Beyana göre sabıka belgesi ve askerlik durum belgesi

Hamidiye Mah. Necmettin Cevheri Cad. Harran Üniv. Yanı No 20 Haliliye / Şanlıurfa - 0(414) 280 63 00 / 0(414) 280 63 23

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.