2016 Yılı Engelli Personel Atamalarında Şanlıurfa İli’ ne atananların ve Şanlıurfa İl’ nde görev yapmak isteyenlerin 09/09/2016 tarihine kadar aşağıda listelenen evrakları İlimiz Milli Eğitim Müdürlüğü Personel Atama Bölümüne elden (şahsen) teslim etmeleri gerekmektedir.
Başvuruda İstenilen Belgeler;
1-Gerekli hallerde, 657 Sayılı Devlet Memurları Kanununun Değişik
40.maddesi gereğince kazai rüşt kararı,
2-Diploma aslı veya noter onaylı örneği (yada öğrenim durumunu gösterir belge, çıkış belgesi, öğrenci belgesi)
3-Engelli Sağlık Kurulu Raporu,
4-Adli Sicil Kaydı,
5-Askerlik Durum Belgesi,
6-Kamu kurum ve kuruluşlarında halen görev yapanlardan onaylanmış
muvafakat belgesi,
7-3 Adet Vesikalık Fotoğraf,
8-Kimlik Aslı ve fotokopisi,
9-2016 EKPSS/Kura ÖSYM Yerleştirme Sonuç Belgesi,
10-Herhangi bir sosyal güvenlik kurumundan emeklilik veya yaşlılık aylığı almadığına dair belge (malulen emekli hariç)
11-Mal Bildirimi
Telefon: 0414 318 85 83