Bakanlığımıza bağlı eğitim kurumlarına öğretmen olarak atanmak üzere, 2016-2018 yılında yapılan EKPSS´ ye katılan adaylar arasından EKPSS puan üstünlüğüne göre 05 Şubat 2019 tarihinde atamalar sonuçlandırılmıştır.
İlimize atanan Öğretmenler en geç 20/02/2019 tarihine kadar göreve başlamalarına esas teşkil eden evrakları Müdürlüğümüz Öğretmen Atama Şubesine elden teslim etmeleri gerekmektedir.
Başvuru için istenilen belgeler;
-Engelli Personel Atama Başvuru Formu TIKLAYINIZ...
-Lisans diploması veya mezuniyet geçici belgesinin aslı veya onaylı örneği
-Pedagojik Formasyon Belgesi, Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneği,
-Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesi,
-Son altı ay içinde çekilmiş 6 adet vesikalık fotoğraf,
-Mal bildirimi TIKLAYINIZ..
-Atamaya esas engelli sağlık kurulu raporunun alındığı hastaneden alınacak öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair sağlık kurulu raporu,
-2 Adet Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu (Bilgisayar Ortamında Doldurulacaktır.) TIKLAYINIZ..
-Kimlik Fotokopisi
-Sabıka Kaydı
İlimize Ataması yapılan tüm Öğretmenlerimizi tebrik eder, görev yerlerinde başarılar dileriz..