ENGELLİ ÖĞRETMEN ATAMA İŞLEMLERİ DUYURUSU
3839
10:12
11.02.2019

Bakanlığımıza bağlı eğitim kurumlarına öğretmen olarak atanmak üzere, 2016-2018 yılında yapılan EKPSS´ ye katılan adaylar arasından EKPSS puan üstünlüğüne göre 05 Şubat 2019 tarihinde atamalar sonuçlandırılmıştır.

İlimize atanan Öğretmenler en geç 20/02/2019 tarihine kadar göreve başlamalarına esas teşkil eden evrakları Müdürlüğümüz Öğretmen Atama Şubesine elden teslim etmeleri gerekmektedir.

Başvuru için istenilen belgeler;

-Engelli Personel Atama Başvuru Formu TIKLAYINIZ...

-Lisans diploması veya mezuniyet geçici belgesinin aslı veya onaylı örneği

-Pedagojik Formasyon Belgesi, Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneği,

-Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesi,

-Son altı ay içinde çekilmiş 6 adet vesikalık fotoğraf,

-Mal bildirimi TIKLAYINIZ..

-Atamaya esas engelli sağlık kurulu raporunun alındığı hastaneden alınacak öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair sağlık kurulu raporu,

-2 Adet Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu (Bilgisayar Ortamında Doldurulacaktır.) TIKLAYINIZ..

-Kimlik Fotokopisi

-Sabıka Kaydı

İlimize Ataması yapılan tüm Öğretmenlerimizi tebrik eder, görev yerlerinde başarılar dileriz..

Yayın Tarihi: 11.02.2019