İl Geneli Yapılacak Deneme Sınavları Yönergesi
9748
14:03
27.12.2016

 

DENEME SINAVLARI YÖNERGESİ

 

İlimizde yürütülmekte olan EBAP-2 kapsamında yapılacak olan Deneme Sınavları ile diğer iş ve işlemlere ilişkin yapılacaklar aşağıda belirilmiştir.

 

1-Sınav Takvimi aşağıdaki gibidir

 

SINAV

TARİH

BAŞLAMA SAATİ

SÜRE

7. SINIF (TEK OTURUM TEK KİTAPÇIK)

29.12.2016

9.30

120 DK

8. SINIF (1.OTURUM)

29.12.2016

9.30

120 DK

8. SINIF (2.OTURUM)

30.12.2016

9.30

120 DK

12. SINIF VE MEZUN YGS DENEME SINAVI

30.12.2016

9.30

160 DK

11. SINIF DENEME SINAVI

30.12.2016

9.30

120 DK

 

2-7. Sınıf ve 11. Sınıf Deneme Sınavları Haliliye Belediyesinin, 8. Sınıf ve 12. Sınıf Deneme Sınavları Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesinin katkılarıyla EBAP-2 kapsamında yapılacaktır.

 

3- Deneme sınavı kitapçıkları optik cevap anahtarları ile birlikte 13 İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne teslim edilecektir. Okullarımız ve Halk Eğitim Merkezlerine bağlı DYK kurs merkezleri kitapçık ve optik cevap anahtarlarını 28.12.2016 tarihinde İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerinden, aksaklıklara mahal vermemek için kontrol ederek alacaklardır.

 

4- Optik Formlar öğrencilerin adına kodlanmamış halde gelecektir. Optik cevap anahtarlarındaki aşağıdaki bilgiler, öğrenci tarafından doldurulup öğretmen tarafından kontrol edilecektir. Bu bilgilerin doğru kodlanmaması durumunda öğrencinin sınav sonucuna ulaşılamayacaktır. Bu bilgilerin doğru kodlanıp kodlanmadığından salon görevlisi öğretmen sorumludur. Bu yüzden cevap anahtarları alınırken kontroller titizlikle yapılacaktır.

 

a)Okul/Kurum Kodu (Sınavdan önce Okul/Kurum Kodu bütün sınıflarda tahtaya yazılacaktır.Bu       

                                     bilginin eksik olması durumunda öğrencinin ismi okul listesinde görülmeyecektir.)

b)Adı Soyadı

c)Sınıfı ve Şubesi

d)Öğrenci No

e)Kitapçık Türü

 

5- Optik cevap anahtarları kontrol edilerek, yayınevinin göndereceği poşetler içine sınıf sınıf paketlenerek birleştirilip okul ismiyle tek paket halinde 30.12.2016 cuma günü mesai bitimine kadar İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerine imza karşılığında teslim edilecektir.

 

6- İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri her okuldan aldıkları optik cevap anahtarlarını 02.01.2017 pazartesi günü saat 10.00 da hazır bulundurarak, imza karşılığı gelen firma yetkililerine teslim edeceklerdir.

 

7- Sınav evraklarının teslim tarihi itibari ile 4 iş günü içinde, sınavlar değerlendirilip sisteme aktarılacaktır. Değerlendirilen sınavların takibi elektronik ortamda (http://www.kirmizibeyazsinav.com) adresinden takip edilecektir. 

 

8-  Her bir öğrenci sistemden kişisel bilgilerini girerek kendi durumunu inceleyebilecektir. Ayrıca her koç öğretmen, öğrencisinin karnesini "Öğrenci/Veli Görüşme Formu”nu imzalatmak suretiyle veliye verecektir. Karnenin veliye verilememesi durumunda, Okul Ebap Denetleme ve Yürütme Ekibi üyelerinden biriyle birlikte tutulacak tutanağa karnenin verilememe sebebi belirtilecektir.

 

9- Sınava katılan okullar başarı sırasını görebilir fakat kendinden önde ya da geride kalan okulların isimlerini göremezler. Bu erişim hakkı yalnızca sınavın yapılacağı il ve ilçe milli eğitim müdürlüklerine aittir.

 

10- Sınav sonuçlarının açıklanmasını müteakip okul müdürlüğünce uygun görülen bir günde öğretmenler kurulu toplantısı yapacaklardır. Toplantıda sınav sonuçlarının analizi yapılarak, EBAP-2 kapsamındaki diğer çalışmalar değerlendirilecektir. Toplantı tutanak altına alınacak olup, EBAP-2 Kapsamındaki denetimlerde sorulacaktır.

 

11- İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerince uygun görülecek bir tarihte, Okul Müdürleriyle değerlendirme toplantısı yapılacaktır.

 

Yukarıda belirtilen hususlarda İlçe/Okul Müdürlüklerimizce gerekli tedbirlerin alınması ve tüm öğretmenlere duyurulması hususunda titizlik gösterilecektir.

 

                                                                                 

 

 

 

 

 

 

Yayın Tarihi: 27.12.2016