Page 17 - 81 Çalıkuşu Şanlıurfa 6
P. 17

Şanlıurfa Val s  Sal h Ayhan


 Okul Müdürler yle Değerlend rme

 Toplantısında B r Araya Geld















                      Val   Ayhan  toplantıda  Okul  Müdürler n   selamlayarak  başladığı
               konuşmasında; “Okullar toplumumuzda bu denl  öneml  b r organ  ken, okul müdürler
               olarak  s zlere  de  elbette  çok  öneml   görevler  düşmekted r.  Öncel kle;  tüm  gün
               odasından çıkmayan, yen l klere kapalı,  darec l ğ  yalnızca katı prosedürler  yer ne
               get rmek sanan, makamını ve ceza vermey  b r baskı aracı olarak kullanan okul
               müdürler n n  günümüzde   sten len  başarıyı  sağlaması  asla  mümkün  değ ld r  ve
               nazarımızda bunun yer  yoktur. Müdürlük müesseses  despotlukla yönet leb lecek
               b r  organ  değ l.  Özell kle  öğretmenler n zle,  okul  personel n zle,  öğrenc ler n zle,
               vel ler n zle olumlu  let ş m kurmak temel görev n zd r. B r öğretmen ''İy  k  bu okulda
               çalışıyorum''  demel .  B r  öğrenc   ''İy   k   bu  okulun  öğrenc s y m''  demel .  B r  vel ,
               ''Çocuğum   y   k   bu  okulda  eğ t m  görüyor''  demel .  Bunların  heps   aynı  anda
               sağlandığı zaman; başarı da s z nle olacaktır.” ded .
    2022-2023 eğ t m-öğret m yılı önces  “M ll  Eğ t m Değerlend rme” toplantısı
 Şanlıurfa Val s  Sal h Ayhan başkanlığında Val  Yardımcısı Er nç Dem r, İl M ll  Eğ t m      İl m zde yapımı devam eden okul ve öğrenc  pans yonlarının durumlarının da
 Müdürü Fevz  Kurt,  lçe m ll  eğ t m müdürler , merkez  lçeler n okul müdürler n n yüz   değerlend r ld ğ  toplantıda,Şanlıurfa Val s  Sal h Ayhan eğ t m-öğret m yılına tüm
 yüze, d ğer  lçe okul müdürler n n çevr m ç  ortamda katılımıyla gerçekleşt r ld .  kademelerde en  y  şek lde başlama adına okul müdürler m z n görüş ve öner ler n
               d nled .
    Yoğun katılım  le gerçekleşen toplantıda,  l m zde eğ t m alanında yapılan
 yatırımlar ve projeler değerlend r ld


 .
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22