2022 E-KPSS/KURA İLE YAPILAN YERLEŞTİRME İŞLEMLERİNE İLİŞKİN AÇIKLAMA
659
14:52
11.03.2022

 

 

1- İlimize yerleştirilen ancak başka bir il'e yer değiştirme talebinde bulunmak isteyen adaylar; ekteki İl Değişikliği Dilekçelerini 14.03.2022 tarihi 13.00'e saatine kadar atamapersonel63@meb.gov.tr adresine mail atılması gerekmektedir. Belirtilen tarih ve saat dışında gönderilen dilekçeler işleme alınmayacaktır.

 

Not: Adaylar ekteki dilekçenin boşlukları uygun bir şekilde doldurup ıslak imzayla imzalanarak taranıp gönderecekler. Dilekçeler JPEG, JPG veya PDF formatında olması gerekmektedir.

 

2- İlimize yerleştirilen ancak başka bir İl'e yer değiştirme talebinde bulunan adaylar, göreve başlama ile ilgili bütün iş ve işlemler hakkında yerleştirme talebinde bulundukları İl Milli Eğitim Müdürlükleriyle muhatap olacaklar.

 

3- İlimizde göreve başlamak isteyen adaylar İlçe Tercih Dilekçesinde belirtilen 3 (üç) tane ilçe tercihinde bulunacaklar.

 

            İlçelerimizin isimleri aşağıdadır:

 

·       Akçakale

 

·       Birecik

 

·       Bozova

 

·       Ceylanpınar

 

·       Eyyübiye (Merkez İlçe)

 

·       Karaköprü (Merkez İlçe)

 

·       Haliliye (Merkez İlçe)

 

·       Halfeti

 

·       Harran

 

·       Hilvan

 

·       Siverek

 

·       Suruç

 

·       Viranşehir

 

 

 

4- Adaylardan merkez ilçeleri tercih edenler  "İlçe Tercih Dilekçesi"ni elden Müdürlüğümüze teslim edecekler. Merkez ilçeler dışında tercih yapanlar ise "İlçe Tercih Dilekçesi"ni 18/03/2022 tarihine kadar mail adresimize mail atmaları gerekmektedir.

Adresimiz:

 

Şanlıurfa İl Milli Eğitim Müdürlüğü, Ertuğrulgazi Mahallesi Osmangazi Caddesi Kat: 2 Oda No: 221 Personel Atama Birimi Haliliye / Şanlıurfa 

 

Not: Müdürlüğümüz askerlik şubesinin karşısındadır.

 

 

 

5- İlimizde göreve başlayacaklar adaylar, göreve başlamak için istenilen belgeler yerleştirmeler açıklandığı tarihten sonra İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerine elden teslim edecekler.

 

6- İl Milli Eğitim Müdürlüğüne yerleştirilen adaylar ise göreve başlamak için istenilen belgeler Müdürlüğümüz, Personel Atama Birimine elden teslim edecekler.

 

7-Göreve başlatma işlemleri ise belgeler teslim edildikten sonra adaylara gerekli bilgilendirme; atamalarının yapıldığı Müdürlükler tarafından yapılacaktır.

Telefon No: 0414 280 63 38

E mail: atamapersonel63@meb.gov.tr

 

İlçe Tercih Dilekçesi

İl Değişikliği Dilekçesi

 

 

 

 

Yayın Tarihi: 11.03.2022